ЈКП "Хигијена" Панчево
Цара Лазара 57
Тел. 013 / 327 000
Руководство
Делатности
Депоније
Цене
Галерија
В. д. директора:
Бобан Ђурђев, дипломирани менаџер
Укупан стаж - 23 године.
Рођен 16. VIII 1974. године, у Вршцу. Основну и средњу школу завршио у Панчеву. Вишу машинску школу, одсек Производно машинство, затим Индустријски менаџмент завршио у Београду.
Радио у: ХИП-Петрохемија, ДОО АМЦ КОМЕРЦ, ГИП "Конструктор" и Градска управа града Панчева - Секретаријат за инспекцијске послове.
Извршна директорка Сектора за управљање отпадом и заштиту животне средине:
Јованка Дакић, мастер инж. заштите животне средине
Укупан стаж - 19 година. У ЈКП-у "Хигијена" почела да ради 2010. на руководећим пословима у вези са управљањем отпада и заштитом животне средине.
Извршна директорка Сектора правних, кадровских и општих послова:
Сања Шево, дипломирани правник
Укупан стаж - 26 година. У ЈКП-у "Хигијена" почела да ради 2008. Од 2012. је сертификовани службеник за јавне набавке и чланица Удружења професионалаца у јавним набавкама.
Извршна директорка Сектора економско-финансијских послова:
Гора Гвозденовић, дипломирани економиста
Укупно 29 година стажа, од чега 24 године у ЈКП-у "Хигијена" Панчево.
Председник надзорног одбора:
Васо Кркобабић, дипломирани правник
Укупан радни стаж - осам година. Пре именовања за члана Надзорног одбора ЈКП-а "Хигијена" Панчево, од 2013. до 2017, обављао функцију директора ЈКП-а "Качарево".
Члан надзорног одбора:
Дејан Савић, адвокат из Панчева
Био је активиста народних организација и секретар Економско-трговинске школе "Доситеј Обрадовић" у Алибунару.
Члан надзорног одбора из редова запослених:
Зоран Радојковић, дипломирани менаџер индустријског менаџмента
Укупно 31 година стажа, од чега 17 година у ЈКП-у "Хигијена" Панчево. Током рада је био на руководећим позицијама у РЈ "Паркинг-сервис" и РЈ "Нова депонија", сада руководилац Сектора комуналних послова.
Извршни директор Сектора комуналних послова:
Игор Ставревски, дипломирани менаџер
Запослен у ЈКП-у "Хигијена" Панчево од 2007. године. Радио на више позиција у предузећу; од руководећих – заменик шефа РЈ „Паркинг-сервис“ и шеф РЈ „Стара депонија“.
ЧИСТАЧИ
Главни пословођа и организатор рада – Бобан Ракиџић
Цара Лазара 57, Панчево
013/327-000
cistaci@jkphigijena.co.rs
Радна јединица “Чистачи” обавља послове одржавање чистоће на јавним површинама и пружање услуга трећим лицима. Чишћење јавних површина прописано је програмом предузећа у распореду чишћења улица и зелених површина. Чишћење се врши у току 5 радних дана, а ангажовано је 55 радника. Машинско чишћење обухвата чишћење обилазнице, јавних и бициклистичких стаза, тротоара и паркова, а посао се обавља у две смене.
Прање улица и јавних површина ради се према предвидјеном програму, такође у две смене, док се прање насеља у дневној смени врши једном недељно. Нека улице, попут обилазнице, Панчевачког моста, Јабучког надвожњака, Новосељанског надвожњака, перу се једном месечно.
Чишћење јавних површина од снежних падавина подразумева чишћење и посипање сољу свих пешачких прелаза, тротоара испред јавних установа, јавних стаза, аутобуских стајалишта, по приоритету.
Вандредни послови чишћења обављају се по налогу комуналне инспекције, а укалањају се грађевински материјал, монтажни објекти, демонтирају баште кафића.
Пролећна и јесења акција одношења кабастог смећа врши се два пута годишње, у априлу и октобру. Акција траје по месец дана, а организује се сакупљање и одношење старог намештаја, беле технике, амбалаже, аутолимарије, гума, баштенског смећа као и другог отпад изузев грађевинског шута.
Чишћење излетишта Бела стена и чишћење обале реке Тамиш, врши се чамцем, 3 пута недељно.
У циљу заштите чистоће на јавним површинама, у складу са Одлуком о одржавању чистоће, није дозвољено:
- Бацати хартију и друге отпатке ван уличних корпи или других посуда за смеће и на други начин стварати нечистоћу на јавним површинама.
- Оштећивати корпе и друге посуде за смеће.
- Прати моторна и друга возила на реци Тамиш и другим водотоковима, јавним чесмама и јавним површинама.
- Тестерисати и цепати дрва, разбијати угаљ или обављати друге занатске радове на јавним површинама, бацати старе ствари, хартије и отпатке у отворене канале и пропусте.
- Депоновати грађавински и други материјал у отворене канале и пропусте.
- Растурати рекламне листиће, објаве и чисте натписе без одобрења.
- Вршити друге радње којим се јавне површине користе не наменски и тако на њима стварати нечистоћу.
ИЗНОШЕЊЕ ОТПАДА
Организатор рада – Бојан Илић
Новосељански пут бб, Панчево
013/310-203, 310-654 и 310-931
Радна јединица „Изношење отпада“ обавља послове сакупљања, одвожења и депоновања отпада. Све врсте комуналног и амбалажног отпада сакупљају се из класичних посуда за отпад (контејнера) запремине 1,1м³, „звонастих“ контејнера запремине 3,3 м³, које се врши свакодневно, седам дана у недељи.
Сакупљање, одвожење и депоновање отпада са индивидуалног стамбеног простора врши се једном недељно, по утврђеном теримну, као и пражњење посуда од 5м³, које се углавном врши у привреди. Да би унапредили правилно депоновање и складиштење отпада, ЈКП ”Хигијена” Панчево је становништу дала на коришћење преко 2000 посуда за отпад, запремине 120 литара. Ванредни послови санирања дивљих депонија обављају се по налогу инспекције и по уплатама правних и приватних лица. Неконтролисано бацање око посуда за одлагање отпада, ствара додатне трошкове изискујући ангажовање механизације и радника који су претходно распоређени на редовним пословима.
Како би унапредили пословање, систем управљања отпадом учинили ефикасним, испратили све европске еколошке стандарде, у последњих годину дана набавили смо нова возила, ауто смећаре и ауто подизаче. Како би укључили у пословање сва возила, радне и специјалне машине, добијене из донације италијанске владе, приступили смо изградњи „рециклажног центра“ у који ће се допремати и разврставати сав амбалажни отпад. Тако сада ова организациона јединица броји преко 25 возила, а возни парк стар 20 година, унапређује се планском и перманентном набавком, из сопствених средстава који нису уздрмани у условима светске кризе, захваљујући испоштованим законским нормама, штедњи на свим нивоима и домаћинском опхођену према предузећу.
У сва возила ЈКП „Хигијена“ Панчево, уграђени су уређаји за сателитско праћење, који у сваком тренутку омогућавају издавање података о географском положају возила, брзини кретања и свим осталим статистичким подацима који нам омогућавају рационалну експлоатацију и свеобухватну уштеду.
Сви радници запослени у изношењу отпада, опремљени су најбољим и најсавременијим личним и заштитним средствима, а како би се обезбедила хигијена и исправност опреме, ЈКП „Хигијена“ Панчево је набавила најсавременију машину за прање, која се употребљава у просторијама „вешераја“.
Делатност ове организационе јединице је и одржавање градске депоније, која се налази у улици Димитрија Туцовића бр. 135. На ову депонију се одлаже отпад из возила ЈКП-а, као и из возила правних лица, али и грађана који сами довезу отпад на депонију.
ПАРКИНГ СЕРВИС
Руководилац комуналних послова паркинг сервиса – Ивана Лазаров
Димитрија Туцовића 5, Панчево
Тел.Паркинг сервиса: 013/351-549
Тел.сервиса Паук: 013/314-857
Паркинг служба одржава паркинг места у граду и врши наплату паркинга на јавним паркиралиштима. Паркинг места у граду су подељена у три зоне: И, ИИ и ИИИ зону, и све три зоне су обухваћене СМС системом плаћања. Свака зона има и паркинг места за возила особа са инвалидитетом.
Паук сервис обавља послове уклањања непрописно паркираних возила по налогу СУП-а и комуналне инспекције. Возила се чувају и издају по уплати власника, на адреси Новосељански пут бб. Радно време Паук сервиса је од 07-21 часова, осим суботом и недељом када је радно време од 07-15. Паук сервис располаже са 2 возила, Застава “Турбо зета” и Ивецо.
ЗОНСКО ПАРКИРАЊЕ:
Паркинг места у граду су подељена у три зоне: И, ИИ и ИИИ зону, и све три зоне су обухваћене СМС системом плаћања. Свака зона има и паркинг места за возила особа са инвалидитетом.
Плаћајне паркинга у зонама се врши куповином паркинг карата или слањем СМС-а. Путем СМС-а се врши слањем СМС поруке на која садржи регистарски број на следеће бројеве:
9131 – прва зона (максимално време задржавања 120 минута)
9132 – друга зона (максимално време задржавања 240 минута)
9133 – трећа зона (цео дан)
9134 – трећа зона (сат)
Право на претплатну карту имају она физичка и правна лица која имају пријаву пребивалишта односно седиште предузећа унутар једне од зона и да се возило води на подносиоца захтева. Потребна документација за физичка лица: лична карта и саобраћајна дозвола. За правна лица: извод из АПР-а не старији од 6 месеци, потврда о ПИБ-у, уговор о закупу или куповини локала унутар зоне. Ова карта се издаје на минимум месец дана и важи за неограничено паркирање унутар зоне за коју се подноси захтев, а максимум до истека регистрације.
Право на претплатну карту имају сва физичка и правна лица са пребивалиштем односно седиштем предузећа на територији града Панчева.
Није неопходно да подносилац захтева буде и власник возила издаје се и на овлашћење за управљење возилом.
Ова карта се издаје на минимум месец дана а максимум до истека регистрације, издаје се за ИИ или ИИИ зону и корисник се може неограничено паркирати у некој од тих зона у зависности коју је изабрао. Потребна документација за физичка лица: лична карта, саобраћајна дозвола, овлашћење. За правна лица: извод из АПР-а не старији од 6 месеци, потврда о ПИБ-у, уговор о закупу или куповини пословног простора.
Право на комбиновану карту имају сва физичка и правна лица која имају пријаву пребивалишта односно седиште предузећа на територији града панчева. Није неопходно да подносилац захтева буде и власник возила већ се ова карта може издати и лицу које управља возилом са овлашћењем. Издаје за ИИ и ИИИ зону и корисник може паркирати неограничено времена било где у ИИ и ИИИ зони. Ова карта се издаје минимум на месец дана а максимум до истека регистрације. Потребна документација за физичка лица: лична карта и саобраћајна дозвола. Правна лица: извод из АПР-а не старији од 6 месеци, потврда о ПИБ-у, уговор о закупу или куповини локала унутар зоне.
Право на повлашћену паркинг карту за особе са инвалидитетом за зону по слободном избору имају лица који имају пребивалиште на територији града Панчева, и којима је ос стране надлежног органа града Панчева признато право на знак приступачности. Повлашћена паркинг карта се може издати искључиво за возило у својини подносиоца захтева. Подносиоцем захтева сматра се :
1. пунолетно инвалидно ллице
2. родитељ, старалац или усвојилац, који са инвалидним лицем живи у заједничком домаћинству (за малолетна лица и лица лишена пословне способности).
Право на сезонску повлашћену паркинг карту имају физичка лица која немају пребивалиште на територији града Панчева или на територији Републике Србије, а долазе у посету код лица која имају пребивалиште на подручју неке од паркинг зона.
Ова карта се издаје на период од једног месеца. За издавање сезонске повлашћене паркинг карте потребно је: фотокопија личне карте власника возила, фотокопија саобраћајне дозволе, фотокопија личне карте лица код кога подносилац захтева долази у посету, изјава лица које прима посету да ће подносилац захтева боравити код њега.
Контрола плаћања паркинга се врши:
- радним даном од 07 до 21 час
- суботом од 07 до 14 часова
Радно време канцеларије са странкама (отварање и продужење месечних паркинг карата,
продаја паркинг картица, рекламације, итд):
- радним даном од 08 до 19 часова
- суботом од 08 до 14 часова
ОБАВЕШТАВАЈУ СЕ КОРИСНИЦИ ДА ПРИЛИКОМ ПЛАЋАЊА ПАРКИНГ КАРТЕ СЛАЊЕМ СМС ПОРУКА ЗАКЉУЧУЈУ УГОВОР О КОРИШЋЕЊУ УСЛУГА ПАРКИНГ СЕРВИСА, ПРИ ЧЕМУ ОПЕРАТОРИ ЕЛЕКТРОНСКИХ КОМУНИКАЦИЈА ИСТУПАЈУ ИСКЉУЧИВО КАО ЗАСТУПНИЦИ ПАРКИНГ СЕРВИСА У ПОСТУПКУ ЗАКЉУЧЕЊА ОДНОСНОГ УГОВОРА И НАПЛАТЕ ЦЕНЕ ПАРКИНГ КАРТЕ, ТА ДА СЕ КОРИСНИЦИ ЗА СВА ЕВЕНТУАЛНО СПОРНА ПИТАЊА МОГУ ОБРАТИТИ ДИРЕКТНО ПАРКИНГ СЕРВИСУ. ТАКОЂЕ, ОБАВЕЗЕ КОРИСНИКА ПРЕМА ПАРКИНГ СЕРВИСУ СМАТРАЋЕ СЕ ИЗМИРЕНИМ КАДА КОРИСНИК ИЗМИРИ СВОЈЕ ОБАВЕЗЕ ПРЕМА ОПЕРАТОРУ У ПОГЛЕДУ КУПЉЕНИХ ПАРКИНГ КАРАТА.
КОМПЛЕТНЕ ЦЕНЕ ПАРКИНГ УСЛУГА МОЖЕТЕ ПОГЛЕДАТИ ОВДЕ
ЗООХИГИЈЕНА
Руководилац - Аница Косара
Власинска бб
Телефон: 013 / 352 - 148
Основна делатност ове организационе јединице је хватање паса и мачака луталица на територији града Панчева, као и уклањање животињских лешева и комфиската од физичких и правних лица, као и сакупљање животињских лешева са саобраћајница на територији града.
Сваки пас примљен у прихватилиште, најпре се вакцинише против беснила, очисти од спољашњих и унутрашњих паразита, затим се чипује, направи му се “лични картон”, уколико је болестан – лечи се и затим улази у програм стерилизације, након чега буде удомљен или враћен на бивше станиште, у зависности од особина и карактеристика понашања. Поново пуштени пси имају ознаке, мужјаци беле огрлице са две плаве траке, женке такође беле огрлице са две црвене траке.
ЈКП “Хигијена” Панчево поседује најсавременију опрему за безбедно хватање паса и мачака луталица, возила којима се она транспортују и стручан кадар који спроводи градску Одлуку о смањењу популације луталица, примењујући хуману стратегију стерилизације.
ЕКОСИРОВИНА
Руководилац - Милан Пашајлић
Организациона јединица „Екосировина“ налази се у улици Димитрија Туцовића број 125, у склопу старе градске депоније. Еко сировина запошљава 16 радника, а послови који се свакодневно обављају у пуном интезитету јесу разврставање и издвајање пластике и ПЕТ амбалаже, алуминијсумских конзерви, папира, најлона, стакла и гума, балирање и спремање за транспорт у рециклажне центре. Такође, обрађују се и „секокесе“ сакупљене од грађанства и правних лица који су укључени у систем управљања отпадом и акцију „Вашу амбалажу у рециклажу“. Хигијена слапа уговоре са правним лицима о откупу амбалажног отпада, издајући и пропратну документацију од којих је најважнија она о кретању отпада.
ЈКП „Хигијена“ Панчево посебну пажњу посвећује организовању сакупљања сировина које имају употребну вредност, кроз успостављање система управљања отпадом, постављањем наменских контејнера за селективно одвајање отпада и константним организовањем еколошких акција које имају за циљ подизање еколошке свести свих грађана.
Издвајањем секундарних сировина, постижемо ефекте како у заштити животне средине и продужавању употребног века депоније, тако и у стварању профита и нових радних места.
РАДИОНИЦА
Руководилац - Дарко Тодоровић
Овај сектор обухвата погон – ОДРЖАВАЊЕ и службу – МЕХАНИЗАЦИЈЕ.
Погон – ОДРЖАВАЊЕ подразумева рад у радионици у којој се обављају послови из основне делатности тј. одржавање возила ЈКП-а.
Радионица врши радове као што су: генерални ремонт мотора, ремонт мењача и диференцијала, ремонт трапа и кочница, ремонт надградње, поправка хидрауличних уређаја, поправка електричних уређаја, поправка лимарије и фарбање возила, замена спојница мотора, израда делова на стругу, прање и подмазивање возила.
РЈ ''СТАРА ДЕПОНИЈА''
Радна јединица “Стара депонија” се налази у улици Димитрија Туцовића 135 у Панчеву. Она послује у оквиру Јавног комуналног предузећа “Хигијена” Панчево и обавља делатност депоновања комуналног отпада и то:
• Кућог отпада отпада које се редовно одвози из домаћинстава, установа, предузећа и локала
• Комерцијалног отпада
• Индустријског отпада неопасног по здравље и околину
• Медицинског отпада који има карактер комналног отпада
• Грађевинског отпада
• Биоразградивог отпада и сл.
Депонија је почела је са радом 1967. године као привремено решење за одлагање отпада и заузима простор од 13.5 ха. Налази се у близини водотока реке Тамиш.
На овој локацији се депонује комунални отпад прикупљен на територији града Панчева и приградских Месних заједница Скробара и Стари Тамиш, а по затварању сеоског сметлишта у Старчеву и комплетан кућни отад из тог насељеног места.
Комунални отпад из домаћинстава, предузећа и са јавних површина се довози и депонује сваког дана тј 365 дана у години, по распореду рада РЈ “Изношење отпада” и РЈ “Чишћење”. За грађане и предузећа депоновање комуналног и сличног неопасног отпада дозвољено је сваког дана, у летњем периоду од 06-20х а у зимском од 07-16х, уз претходну проверу и евидентирање од стране одговорних лица ЈКП “Хигијена” Панчево и представника службе обезбеђења.
На самом улазу у круг депоније уређен је бетонски манипулативни плато од око 650 м2, као и земљани плато од 4.000 м2 за организовано ручно секундарно разврставање отпадних рециклабилних материјала као и за њихово привремено складиштење.
ЈКП „Хигијена“ Панчево има Уговоре о откупу отпадних рециклабилних материјала са представницима групе сакупљача, који на локацији Старе градске депоније врше разврставање и сакупљање отпадних рециклабилних материјала – претежно амбалажног отпада из мешовитог комуналног отпада. Разврстане и сакупљене отпадне рециклабилне материјале ЈКП „Хигијена“ Панчево преузима, транспортује на локацију ’’Центар за сакупљање и разврставање рециклабилних материјала’’ у улици Власинска број 1 Панчево и откупљује од представника групе сакупљача по важећем званичном Ценовнику отпадних рециклабилних материјала.
Пројекат затварања ове старе градске депоније тј сметлишта је у припреми. Урађен је Елаборат о геотехничким условима за рекултивацију постојеће депоније чврстог отпада Панчево од стране Друштва за геолошка истраживања ДОО ''Геопројектинг'' из Ниша.
Након отпочињања са радом Нове Регионалне депоније на Доловачком путу створиће се услови за услови за санацију, затварање и рекултивацију старе депоније.
РЈ ''НОВА ДЕПОНИЈА''
Нова санитарна депонија изграђена је од стране Града Панчево на Доловачком путу бб у Панчеву, удаљеном приближно 13.5 км од Панчева.
Комплекс депоније заузима површину од 34 ха и има три наменске зоне:
- зона за депоновање отпада
- зона сервисних објеката
- ободна зона ширине 20 м са унутрашње стране ограде која представља заштитни појас околине од утицаја депоније.
Изградња Нове санитарне депоније иницирана је као последица презасићености Старе градске депоније односно сметлишта у Панчеву, која је израубована преко 90 % и налази се у близини водотока реке Тамиш.
Санитарна депонија биће регионалног карактера, чији ће корисници за почетак бити Општина Опово и Град Панчево (Општина Опово и Град Панчево су потписали међуопштински споразум за управљање отпадом 2008. године) и као таква омогућиће развој система управљања отпадом, затварање старе депоније, затварање сметлишта у сеоским срединама (Долово, Омољица, Иваново, Банатски Брестова, Ново Село, Јабука, Качарево, Глогоњ) и унапредиће међуопштинску сарадњу у региону Јужног Баната. Међуопштински споразум предвиђа оснивање заједничке Радне групе коју чине представници Панчева и Опова и чији је задатак да изгради нов, савремени регионални систем за управљање отпадом у складу са европским стандардима.
У току је Пројекат санације Нове санитарне депоније чијом реализацијом се планира отварање и отпочињање са радом. Циљ Пројекта је да се у складу са националним законодавством доврши изградња регионалне депоније на доловачком путу тако да буде оперативна, што ће омогућити локаним самоуправама, Панчева и Опова да допринесу постизању циљева дефинисаних Стратегијом управљања отпадом. Реализацијом овог Пројекта, односно, санирањем недостатака на санитарној депонији и увођењем садржаја у складу са директивама ЕУ, створиће се предуслови за ефикасну заштиту основних чиниоца животне средине али и заштиту здравља становника Региона, омогућиће се смањење количине отпада који се коначно одлаже на депонију која је санитарно уређена и реализована у складу са принципима заштите животне средине.
Регионална санитарна депонија ће након санације радити према техничким и оперативним захтевима из ЕУ Директиве о депонијама 99/31/ЕЦ и према националним и европским прописима за заштиту животне средине.
ENGLISH VERSION:
"Old landfil" started operating in 1967. as a temporary storage of waste disposal. It occupies an area of 13.5 ha.
At this location it deposits waste from it's own activities and from third parties ( individuals and corporate) collected in the city of Pančevo and suburban local communities Skrobara, Stari Tamiš and recently from Satrčevo.
Municipal waste from households, companies and the public areas transports and deposites daily according to the work schedule of work unit "Waste removal" and "Cleaning".
For individuals and companies depositing of municipal and similar non-hazardous waste is allowed every day, in the summer at intervals of 6 am to 8 pm, and in the winter of 7 am to 4 pm with prior verification and registration by the responsible persons from JKP "Higijen" and representatives of the security sevices.
Within the landfill there is a concrete manipulative plateau of approximately 650 m2 and area of 4000 m2 used for organized hand - sorting of secondary waste and recyclabe materials for their temporary storage.
JKP "Higijena" Pančevo has a contract for the purchase of recycable waste materials with authorized collectors who separate recycable materials out of a total municipal waste.
Classified and collected waste recyclable materials JKP "Higijena" transports to the location of ''The center for collecting and sorting recyclable materials" at Vlasinska 1, Pancevo and purchases of authorized collectors at the current official price of recyclable waste materials.
Closure of the landfill is in preparation. The landfill is planned for rehabilitation, closure and reclamation, at the beginning of a "New landfil" on Dolovački put.
NEW LANDFILL
The New sanitary landfill was built by the City of Pancevo in Dolovački put bb in Pancevo, located approximately 13.5 km from Pancevo. Landfill complex occupies an area of 34 hectares and has three specific purpose zones:
- zone for waste disposal
- zone service buildings
- the peripheral zone width of 20 m on the inner side of the fence, which is the environmental protective zone of landfill.
Construction of a New sanitary landfill has been initiated as a result of oversupply in the old city landfill or dump in Pancevo, which is exploited etc over 90% and is close to the watercourse of the river Tamis.
The Sanitary landfill will be regional in character, whose users at the beginning will be Opovo municipality and the City of Pancevo ( Opovo municipality and the City of Pancevo signed the Intermunicipal agreement for waste management in 2008. ) and as such it will enable the development of waste management, the closure of the old landfill, closure of dumps in rural areas (Dolovo, Omoljica, Ivanovo, Banatski Brestova, Novo Selo, Jabuka, Kačarevo, Glogonj) and it will improve inter-municipal cooperation in the region of South Banat. Intermunicipal agreement provides for the establishment the common Working group consisting of representatives of Pancevo and Opovo whose task is to build a new, contemporary regional waste management system in compliance with European standards.
In progress is the Project of rehabilitation of a New sanitary landfill whose implementation is planned to open and start operating. The aim of the Project is to be in accordance with national legislation completes the construction of a regional landfill in Dolovački put bb so that it be a operational, which will enable the local government, Pancevo and Opovo to contribute to achieving objectives defined in the Waste Management Strategy. The realization of this Project, ie rehabilitation of shortcomings on the Sanitary landfill and the introduction of contents in accordance with EU directives, will create conditions for the effective protection of the fundamental factors of the environment but also to protect the health population of the Region, will enable to reduction of waste wich is going to final disposal at the landfill, which is arranged sanitary and implemented in accordance with the principles of environmental protection.
Regional sanitary landfill after rehabilitation will work according to the technical and operational requirements of the EU Landfill Directive 99/31 / EC and to national and European regulations for environmental protection.
Изношење смећа
Паркинг сервис
Зоохигијена
Рециклажни центар
Ванредне услуге
НА ТЕРЕНУ
НОВА ДЕПОНИЈА У РАДУ
ЦЕНТАР ЗА САКУПЉАЊЕ И РАЗВРСТАВАЊЕ
РЕЦИКЛАБИЛНИХ МАТЕРИЈАЛА